sábado, 20 de noviembre de 2010

Magosto 2010

6 comentarios:

  1. O MAGOSTO 2010
    O mércores dezasete de novembro, no colexio do C.P.I do Toural celebramos o magosto, e os xogos de este ano, nos tocou preparalos,ou sexa a clase de sexto.
    Para facelos dividímonos en varios grupos, e cada grupo encargaríase dun xogo. Lúa,Arkia e eu, fíxemos un chamado "as castañas de cores".
    En xeral todo foi bastante ben, exceptuando a clase de primeiro de infantil, porque lóxicamente non sabían xogar aínda así axudabámoslles, e a de quinto de primaria porque tardamos moito tempo en facer os equipos.Logo ao acabar de recoller todo os materias que necesitaramos para levar a cabo os xogos, comimos unhas ricas castañas asadas envoltas nun cucurucho de papel. Foi unha mañá moi divertida, sobre todo cando xogabamos mentres comíamos aquel froito típico do outono.

    ResponderEliminar
  2. O pasado mércores, día 17 de novembro, celebrouse o magosto no meu colexio. Nos (os nenos de 6º de primaria) organizamos os xogos populares para todos os alumnos. O meu, era o paniño de cores: había que facer dous equipos, e a cada neno adinábaselle un número. No medio dos dous grupos había uns conos, os cales suxetaban castañas de distintas cores. Unha persoa dicía un número e unha cor; a continuación o neno que o tiña corría a pola castaña. Ao final, gañaba o equipo que conseguía máis cores. Ao acabar, comemos unhas castañas asadas, escoitamos música galega. Foi moi divertido.

    ResponderEliminar
  3. O 17 de novembro de 2010 , o colexio do C.P.I Toural celebrou o magosto , nesa festa houbo xogos e castañas asadas para todo o colexio.os xogos fixémolos nos, os alumnos de 6º de primaria e as castañas os da ESO ,houbo xogos inventados como '' O acribilla castañas'' e outras xa inventados como o paneliño, carreiras de sacos etc.Ao rematar os xogos fomos a comer as castañas asadas , estaban boas aínda que moitas tiñan becho , eu por pouco como unha con el .estivo moi ven espero repetilo o ano que ven .

    ResponderEliminar
  4. Nunca me sentín tan agobiado coma o pasado mércores 17 de novembro.O motivo da miña preocupación foi o ter que organizar un dos xogos que se levaron a cabo no magosto do meu colexio.
    O xogo elixido por Rafa e eu chamábase "Circuito da culler".Os participantes tiñan que facer un circuito levando unha culler cunha castaña na boca, intentando que non se lles caira porque se iso pasaba tiñan que volver a empezar.
    A min pareceume que o curso de terceiro foi o mellor e os de quinto os peores.

    Cando acabaron os xogos comemos unhas castañas, asadas polo profe Rafael, que me souberon a gloria.
    Cando por fin o profe dixo que xa se acabara sentinme moi aliviado.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar